Sinn U200 B EZM 8

Ca să reziste la mari adâncimi sub apă, un ceas de mână trebuie să fie alcătuit din materiale cu o structură specială – iar Sinn U200 B EZM 8 este alcătuit dintr-un tip de oțel folosit și la fabricarea submarinelor germane, care îi asigură carcasei acestuia o rezistență în imersiune de până la 2000m.

Măsurând 37mm în diametru și 14,5mm grosime, carcasa încorporează în celași timp și  tehnologia Tegiment, care o face deosebit de rezistentă la zgârieturi și șocuri. Bezelul este rotativ și vine inscripționat cu o scală a minutelor, pentru a calcula mai ușor timpul petrecut sub apă.

Pentru un ceas diver capabil să scufunde la asemenea adâncimi, prezența unei valve cu heliu care să regleze presiunea internă este aproape obligatorie – iar acest ceas nu face excepție. Sinn U200 B EZM 8 este astfel ceritifcat în ce privește rezistența la apă a carcasei de Germanischer Lloyd din Hamburg, iar întregul ceas a fost testat conform standardelor europene pentru dispozitivele de scufundare.

Designul lui Sinn U200 B EZM 8 este unul simplu dar din care nu lipsește eleganța, în ciuda faptului că este vorba de un ceas sportiv pentru care performnța este pe pusă pe primul loc. Cadranul are culoarea albastră, iar indicii orari și arătătoarele sunt albe și acoperite cu substanță luminescentă. Deasupra acestuia se găsește un cristal din safir tratat pe ambele fețe împotriva reflexiei, care contribuie și el la o vizibilitate optimă chiar și pe întuneric.

Sinn-U200-B-EZM-8-Box

Mecanismul din interior este un ETA 2824-2 automatic, care provine de la unul dintre cei mari producători din lume și și-a dovedit fiabilitatea în numeroase ocazii. Acest mecanism poate funcționa în condiții de siguranță la temperaturi între -45° C  și +80° C și este prevăzut să reziste la șocuri sau la câmpuri magnetice.

Pentru prinderea la mână, Sinn U200 B EZM 8 folosește un set ce include o curea albă din cauciuc și o curea tip NATO în culori alb-albastre, alături de un dispozitiv care facilitează schimbarea rapidă a acestora.

Arata mai multe