Rolex este noul partener și cronometru oficial în Formula 1

În Formula 1, lucrurile evoluează cu viteză atât pe pistă cât și în afara ei. Anunțat cu entuziasm în 2010, parteneriatul cu Hublot se încheie după numai 3 ani, lăsând însă loc unui alt gigant al industriei orologere – Rolex.

Standardele atinse de Hublot ca partener oficial al Formulei 1 au fost ridicate la cele mai înalte culmi în această perioadă, în special prin lansarea colecției King Power F1, și rămâne de văzut dacă Rolex poate îmbunătăți această performanță. Rolex este însă unul dintre cele mai mari branduri de lux din lume și un sponsor activ al competițiilor sportive, așadar premisele unei colaborări de succes sunt asigurate.

Văzut ca un brand mai conservator, filosofia Rolex diferă foarte mult de dinamismul afișat de Hublot (a se vedea spre comparație cele 2 postere publicitare de mai jos). Însă resursele și experiența acesteia de implicare alături de sporturi ca skiul, tenisul, golful, echitația și alte sporturi cu motor pot aduce o experiență cel puțin la fel de interesantă.

Formula 1 este una dintre cele mai urmărite evenimente sportive de pe glob, cu aproximativ 500 de milioane de telespectatori anual. Combinând ea însăși tehnologia avansată, inovația, prestigiul și spiritul de competiție, Formula 1 este un mediu de promovare și dezvoltare excelent pentru orice brand, însă oferă și foarte multe provocări.

Arata mai multe