Maurice Lacroix Pontos S Extreme

Într-o lume a ceasurilor dedicate sporturilor automobilsitice dominată de modele ca Rolex Daytona, Omega Speedmaster, Tag Heuer Carrera sau Breitling Navitimer, un nou venit ca Maurice Lacroix Pontos S Extreme trebuie să dovedească multe calități pentru a putea concura cu competitorii mai sus menționați.

O companie relativ tânără, Maurice Lacroix a demonstrat însă prin serii ca Masterpice sau Pontos că stăpânește foarte bine arta orlogeră și deține forța necesară intrării pe un segment de piață atât de  exclusivist.

Conceput în colaborare cu Henrik Fisker – designer al unor modele celebre de BMW sau Aston Martin, fondator și director al Fisker Automotive – modelul Pontos S Extreme se prezintă din start cu o carte de vizită impresionantă.

213

Dovedind că în orologeria de înaltă clasă folosirea materialelor high-tech este la fel de importantă ca în lumea curselor de automobile, Maurice Lacroix a folosit pentru carcasa acestui model un aliaj patentat numit Powerlite, alcătuit din aluminiu, magneziu, titan, zirconiu și ceramică. Alături de butoanele și coroana din titan, această combinație de materiale asigură un aspect sportiv și un confort sporit la purtare.

Pentru că o dimensiune potrivită este esențială în asemenea circustanțe, Pontos S Extreme măsoară 43mm în diametru, o mărime adoptată pe scară largă de ceasurile din aceeași categorie.

maurice-lacroix-pontos-s-extreme

Disponibil în mod normal într-o gamă de culori negru cu accente roșii, Maurice Lacroix Pontos S Extreme vine și în două ediții limitate placate cu albastru sau kaki, printr-un proces de ionizare preluat de asemenea din industria auto.

Maurice Lacroix Pontos S Extreme este alimentat de un mecanim bazat pe ETA/Valjoux 7750, cu 25 de rubine și o rezervă de energie de 46h. Cronograful este dotat cu un sistem regulator ce activează un bezel rotativ situat la interior care îl protejează de mișcări neintenționate.

Arata mai multe